joi, 29 iunie 2017

Andreea Groza, 16 ani

Buna! Ma numesc Groza Andreea, am 16 ani si sunt din Galati. In urma cu un an nu aveam incredere in mine, imi era teama ca toate persoanele la care tin vor pleca din viata mea si faceam atacuri de panica din care nu stiam cum sa fac sa ma controlez sa ma calmez, dar cu ajutorul doamnei psiholog Racheleanu am depasit aceste probleme. In 4 luni de sedinte am trecut peste aceste probleme.

Doamna Racheleanu m-a invatat cum sa ma calmez cand fac un atac de panica,m-a invatat sa am incredere in mine si sa nu ascult vorbele lumii ca sunt grasa, m-a invatat ca cine pleaca din viata mea nu m-a iubit niciodata si nu merita sa plang si ma invatat sa fiu puternica.

Am facut multe joculete care m-au calmat si m-au ajutat foarte mult si ma ajuta si in prezent! Doamna Racheleanu m-a ajutat sa nu intru in depresie dupa ce am pierdut o persoana foarte importanta din viata mea. M-a ascultat, a fost langa mine si mi-a sters lacrimile si, cel mai important, m-a ajutat sa-mi revin si sa gandesc pozitiv J


Va recomand cu incredere sa o contactati si sa aveti incredere in doamna Racheleanu, pentru ca nu veti regreta! O sa va ajute sa depasiti orice problema.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu